Veel gestelde vragen

"Waar kan ik Van Kempen & Begeer bestek kopen?"

Al onze producten zijn te koop bij Van Kempen & Begeer-dealers in het land. Bezoek onze "Verkooppunten" pagina.


"Ik heb een oud zilveren Van Kempen & Begeer bestek dat niet meer in uw brochure of op internet terug te vinden is. Zijn hiervan nog onderdelen te bestellen?"

Helaas hebben wij van modellen die uit collectie zijn geen voorraad meer. Voor uitbreiding/vervanging van uw bestek verwijzen wij dan ook naar antiekwinkels of antiekbeurzen. Eventueel kunt u uit onze huidige collectie een model uitzoeken dat het best bij uw bestek past.


"Kan ik een nieuwe verpakking voor mijn bestek kopen?"

Van Kempen & Begeer heeft een 2- en 3-ladenkist in het assortiment, voor maximaal 102 resp. 182 delen, 12 persoons uitvoering. De ladenkisten zijn vervaardigd uit mahoniehout met een koperen handgreep. U kunt deze ladekisten bij een Van Kempen & Begeer-dealer kopen.


"Mijn messen zijn in de loop der jaren bot geworden. Waar kan ik ze laten slijpen?"

U kunt uw messen door ons laten slijpen. Hiertoe levert u de messen in bij een Van Kempen & Begeer-dealer bij u in de buurt. Prijzen voor het slijpen kunt u opvragen bij de dealer. Neem contact met ons op voor het adres van de dichtstbijzijnde Van Kempen & Begeer-dealer.


"Mijn (oude) mes(sen) is/zijn gebroken. Wat is hieraan te doen en valt dit onder garantie?"

Van Kempen & Begeer garandeert de uitstekende gebruikseigenschappen van haar bestekken en geeft garantie op materiaal- en productiefouten. Slijtage en schade door oneigenlijk gebruik of nagelaten onderhoud vallen niet onder deze garantie. Als een mes valt kunnen kleine, voor het oog onzichtbare haarscheurtjes ontstaan (die later kunnen leiden tot een breuk) of het lemmet breekt af. Vallen is "schade door oneigenlijk gebruik" en valt daarmee buiten de garantie. Mogelijk kan het mes nog worden gerepareerd. Hiertoe levert u het mes in bij een Van Kempen & Begeer-dealer. Aan deze reparatieservice zijn kosten verbonden.


"Hoe kan ik een klacht indienen?"

Dit kan op meerdere manieren. U kunt gebruikmaken van ons contactformulier. Of u kunt het betreffende artikel aanbieden bij een van onze dealers, welke deze ter beoordeling naar ons op zal sturen. Onze service-afdeling zal verder zorgdragen voor de afhandeling van de klacht. Tenslotte kunt u een brief schrijven en deze naar Van Kempen & Begeer, ter attentie van de consumentenservice, Containerweg 9, 2742 RA, Waddinxveen, sturen.