Veel gestelde vragen

"Waar kan ik Van Kempen & Begeer bestek kopen?"

Al onze producten zijn te koop bij Van Kempen & Begeer-dealers in het land. Bezoek onze Verkooppunten pagina.

 

"Ik heb een oud zilveren Van Kempen & Begeer bestek dat niet meer in uw brochure of op internet terug te vinden is. Zijn hiervan nog onderdelen te bestellen?"

Helaas hebben wij van modellen die uit collectie zijn geen voorraad meer. Voor uitbreiding/vervanging van uw bestek verwijzen wij dan ook naar antiekwinkels of antiekbeurzen. Eventueel kunt u uit onze huidige collectie een model uitzoeken dat het best bij uw bestek past.

 

"Kan ik een nieuwe verpakking voor mijn bestek kopen?"

Van Kempen & Begeer heeft een 2- en 3-ladenkist in het assortiment, voor maximaal 102 resp. 182 delen, 12 persoons uitvoering. De ladenkisten zijn vervaardigd uit mahoniehout met een koperen handgreep. U kunt deze ladekisten bij een Van Kempen & Begeer-dealer kopen.

 

"Mijn (oude) mes(sen) is/zijn gebroken. Wat is hieraan te doen en valt dit onder garantie?"

Hiertoe kunt u het beste contact opnemen met de service afdeling van Koninklijke van Kempen & Begeer die u verder kunnen adviseren.

 

"Hoe kan ik een klacht indienen?"

Dit kan op meerdere manieren. U kunt gebruikmaken van ons contactformulier of u kunt telefonisch contact opnemen met onze service-afdeling. Ga naar onze service-pagina voor de actuele openingstijden. Ook kunt u het betreffende artikel aanbieden bij een van onze dealers, welke deze ter beoordeling naar ons op zal sturen. Onze service-afdeling zal verder zorgdragen voor de afhandeling van de klacht.